Followers

Friday, April 1, 2011

itulah takdir....

bismillah..moge post kali nie dpt menenangkan hati aku ni...


it's hard to say..it's hard to believe...it's hard to accept...
yup...i'll try..aku tak boleh duduk sorang-sorang dah sekarang,,,aku tak boleh duk lame lame dalam bilik air dah sekarang..aku tak boleh jalan sorang-sorang dh..aku tak boleh...aku kna sibukkan diri...kalau tak memg aku akn nangis je rasenye..yup,,waktu cikgu tengah mengajar pun aku nangis,,


bila bangun pagi je,,mesti aku nak cari henset aku,,rupenya,,aku terlupa..henset tu da xd,,da kena curi,,,sedihnya,,,aku rase bulan 4 ni msuk 2 tahun dah aku pakai henset tu,,,aku selalu cakap kat kawan-kawan,,aku nak pakai henset tu sampai aku kerja nanti,,tp...tak sempat abes tahun1 pn,,henset tu da xd...sedihnya...T________________________T


banyak sangat kenangan aku dengan henset tu,,gambar yang aku tak simpn dalam laptop,,note2 penting,reminder,tazkirah,result pekse,banyak lagi la...video budak2 ibu aku mengasuh,,dari diorang lahir lagi aku da rakam,,ingat nak tunjuk kat diorg bila diorang de besar skit,,tp,,sume da xd!!!


duit aku,,ibu kate,,anggapla macam 1.50 sen,,tak,,aku tak boleh terima,,it's '1K' ok..too much,,penat je aku jimat2 hidup kat sini..aku tak nak la nyusahkan mak ayah aku,,,tp,,sekelip mata je,,smua da ilang,,tak de duit tu,,punah harapan aku nak beli 'barang" itu...


Ya Allah,,kau berilah balasan yang setimpal kepada si pencuri itu,,,

ni la nset aku yang kena curi tuh,,T__T


1 comment:

  1. sabar anis...sabar...Allah uji kita utk kita sabar dengan ujiannya.....jgn nangis lagi...kalo ada papa...ckp jaaa kat kite org....jgn simpan sorang2...tau...

    ReplyDelete